lördag 19 februari 2011

Sista tiden...

Så nu börjar bloggandet igen.

Jag har haft grymma problem med sömnen sista tiden och när man inte får sova mer en några timmar per dyngn så blir även psyket lidande så sökte akut hjälp för det på psykakuten i uppsala efter att inte kunnat sova typ alls på flera dygn.
Dem tyckte att jag skulle stanna hos dem någon natt få andra sömntabletter och se om jag kan sova bättre då.
Något bättre blev det, Inte mycket men lite så jag åkte hem efter några dagar.
Nu så försöker jag sova på natten men det funkar så där kan man säga så jag får typ sova när jag känner att jag kan somna dvs även på dagarna så nu blir väll dyngsrytmen helt fel men men.

Annars så rullar det mesta på Casper min son skulle ha varit här nu under helgen men efter som jag inte mår så bra och vi hade innan bestämt att han skulle vara här under sitt sportlov så hoppade vi denna helg så kommer han nästa och stannar en vecka.Hoppas verkligen att det kommer funka och att jag orkar göra lite saker med han så det inte blir bara Sandra som roar han det är han värd.

Är grymt trött just nu håller på att tanka hem lite film och ska kolla på med Sandra efter att jag badat vilket jag ska gå och göra nu så ha det king alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar