måndag 17 januari 2011

Dagen gick ok endå.

Nu har dagen snart passerat och den har gått ganska bra ångesten är nästan som vanligt igen så det blev ingen kris som det ser ut nu.
Så himla värdelöst det hade varit fy fan sitta på ulleråker någon månad inlåst och behöva tänka på hela lasset sandra skulle få ta, Fy fan vad skönt att det gick tillbaka fort.
Har precis varit ute med hunden med mamma följde med blev en ganska lång promenad på nästan en timme var skönt att få luft.
Ska sitta lite vid datorn nu kanske det blir film med sandra lite senare innan vi ska sova vi får se om jag känner att jag kan kronsentera mig.

Imorgon blir jag och hunden ensamma hemma igen då är det skoldag för sandra ska se vad jag ska hitta på då.
Har köpt 9st nya böcker, Så har jag ro kanske jag kan börja på någon av dem det skulle vara jätte skönt om jag är så avslappnad så jag kan göra det men det är nog långsökt att det kommer gå, Men man kan ju hoppas och försöka ialla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar